Ladyroy

Damesdispuut Ladyroy is opgericht in 1992 en dus het oudste dispuut dat Changeant rijk is. Ladyroy telt momenteel meer dan 60 leden van jong tot oud. Ondanks het leeftijdsverschil, kunnen alle dames het heel goed met elkaar vinden. Dit wordt meestal duidelijk tijdens ons jaarlijkse weekendje weg en alle gezellige borrels die wij organiseren. Naast alle gezelligheid binnen het dispuut, geven wij ook 2 keer per jaar een feest. 1 feest organiseren wij zelf en de andere organiseren wij met ons broederdispuut Panino Moda. Wij houden van gezelligheid, wijn drinken en heel veel feesten natuurlijk! Veel liefs en vergeet niet: ‘You cannot destroy a Ladyroy’!!!

Profuomo

Profuomo is het mooiste en enige Herendispuut van studentenvereniging Changeant sinds 1999. Profuomo wordt gekenmerkt door haar exclusiviteit, rebelsheid en professionaliteit.
Het motto van Profuomo is; Unitá Per Individualismo, wat eenheid door individualisme betekend. Bij ons is iedereen uniek en daarom één. Profuomo telt op dit moment meer dan 50 leden, die zeer goed vertegenwoordigd zijn in de internationale fashion branche.
Profuomo organiseert menige activiteiten, zo worden er meerdere feesten gegeven, waaronder de beroemde Profuomo Pool Party (TRIPLE P). Ook wordt er een jaarlijks feest georganiseerd met ons zusterdispuut Catwalk. Daarnaast worden er netwerkborrels, weekendjes weg, besloten feesten en dagjes uit georganiseerd.

Het lid zijn van Profuomo is een grote eer en niet voor iedereen weggelegd, maar eenmaal bij Profuomo bent u verzekerd van een wereldwijd netwerk en een broederschap voor het leven.

Vo, Vo voor de leden!

Chaos

CHAOS is sinds 1 april 2009 een super leuk, altijd gezellig en lekker gek damesdispuut van Changeant, waar je altijd jezelf kunt zijn! En doordat wij een jong dispuut zijn, hebben we nog altijd nauw contact met al onze oud-leden. We gaan vaak samen borrelen, samen naar de kroeg en samen naar feestjes, maar vinden het ook erg gezellig om lekker te kletsen op een terrasje. Daarnaast gaan we elk jaar met z’n allen een weekendje weg, dat ook altijd weer hilarische taferelen met zich meebrengt!

Omdat we vaak bij elkaar zijn, heeft iedereen een hechte band met elkaar opgebouwd, óók met de oud-leden die ondertussen al werkzaam zijn in de modebranche. We hebben dus een redelijk netwerk opgebouwd en dat kan erg handig zijn bij bijvoorbeeld het zoeken naar een stage of naar een baan.

Al met al, wij zijn een club gezellige, praatgrage meiden, die niet bang zijn om eens lekker gek te doen! Vandaar ons motto: Carpe diem, carpe noctum! (Voor de mensen onder ons die wonderbaarlijk geen latijn spreken: Pluk de dag, pluk de nacht!)

Dikke kus van alle Chaoten! XXX

Catwalk

Sinds 1995 is Damesdispuut Catwalk het gezelligste dispuut van Doorn! We zijn een dispuut met hechte gezellige meiden die houden van lekker eten, drankjes en feestjes, waarna de Catjes vaak wakker worden met een kater. Onze kleuren zijn het chique zwart met goud en dit zie je ook terug in de feesten die wij organiseren. Elk jaar organiseren wij onze Classy Sassy Sleepover Party én geven we een feest samen met ons broederdispuut Profuomo, waar we ook veel mee omgaan en leuke weekendjes weg of chill-/zuipavondjes mee plannen.

We vinden het leuk om met elkaar naar de kroeg en feestjes te gaan, samen te eten en sommige Catjes wonen zelfs samen. Maar ook de brakke ochtenden staan we bij elkaar op de stoep met een vette hap. Bovendien hebben we elk jaar met iedereen een Borrelboot, Catwalkdag, meerdere borrels en gaan we weekendjes weg. Onze oud-leden zijn allemaal werkzaam in de fashion branche en dit netwerk komt zeer goed van pas zodra je klaar bent met TMO en een stage of baan zoekt! Ook kan je je bij Catwalk op zakelijk gebied ontwikkelen door een functie in het bestuur op je te nemen.

Catwalk niet geweest, dan was het geen groot feest!

Heel veel liefs,
Damesdispuut Catwalk

Blend

Blend is het grootste en enige gemengde dispuut dat Changeant rijk is. Blend is opgericht in 1996 en staat bekend om het jaarlijkse spektakel, namelijk het ***feest. Daarnaast organiseren wij andere evenementen, zoals Lasergamen (op TMO!!) en een Silent Disco in de kroeg.

Blend bestaat uit ongeveer 70 leden, waarvan 10 schoolgaand. Wij vinden het contact tussen alle leden erg belangrijk, daarom organiseren wij jaarlijks een weekendje weg en de coming together after work borrel, waarbij veel oud-leden van de partij zijn.

Niet alleen is Blend een goede toevoeging aan je studententijd, maar ook na je studie heb je veel profijt van het grote netwerk van Blend. Bijvoorbeeld met het zoeken van een stage of een baan na je studie.

Een waarde die wij allemaal delen bij Blend is jezelf zijn. Hierdoor bestaat Blend uit een leuke diverse mix van karakters die ieder wat eigens toevoegen aan het dispuut. Ons motto luidt dan ook als volgt;

The choice of a lifetime for the time of your life!

Panino Moda

Panino Moda is sinds 1993 het enige mannendispuut op TMO. Wij zijn samengesteld uit karakters die op het eerste gezicht niet altijd verenigbaar zijn. Toch levert deze mix van bijzondere figuren uit de TMO geschiedenis een zeer hechte groep mannen op die overal in de fashion wereld, maar ook in de TMO organisatie zelf zijn vertegenwoordigd. Indien je als man het geluk hebt uitgekozen te worden om tijdens je studie tot Panino Moda te mogen toetreden, dan verschaf je jezelf hiermee een enorm netwerk binnen de fashion branche. De meerwaarde ligt dus vooral in de mogelijkheden die je lidmaatschap schept na je afstuderen. Het dispuut telt een groot aantal ondernemers, maar ook veel managers op kaderposities, welke waardevolle sparringspartners zijn en soms ook kruiwagens om je carrière na TMO succesvol te laten verlopen. De leden organiseren (uiteraard exclusief voor Panino’s) bedrijfsbezoeken in elkaars organisaties, inspiration trips, weekendjes weg en uiteraard stijlvolle feestjes voor TMO studenten.