Hoe werkt de inschrijving?

Je hebt je aangemeld bij TMO en je studietijd staat op het punt van beginnen. Nu nog de keuze om lid te worden van Changeant!

Changeant is de enige studentenvereniging van TMO. Changeant biedt jou een hoop gezelligheid, ontspanning en vrienden voor het leven. Wij organiseren onder andere borrels, feesten en activiteiten, waardoor je je netwerk heel snel kunt vergroten. Daarnaast kan je door bestuursfuncties en commissies jezelf ontplooien en je carrière verrijken.

Wil je meer weten? Stuur dan een mail naar [email protected].

Via dit formulier schrijf je je in bij Changeant. Wanneer je je hebt ingeschreven bij TMO, zul je automatisch voor het begin van je studie een brief van ons ontvangen.

Inschrijfformulier Changeant

Ga jij naar TMO Fashion business School? En wil jij de studententijd van je leven? Schrijf je dan nu in voor de Studentenvereniging van Doorn, Studentenvereniging Changeant! Twijfel niet en vul dit formulier in! Wij zullen aan de hand hiervan contact met je opnemen. Alvast bedankt en we garanderen je een geweldige studententijd!

EHBO

Het is van belang dat je deze lijst zo duidelijk en zorgvuldig mogelijk invult zodat wij goed op de hoogte zijn van je klachten en hiermee rekening kunnen houden. De informatie die je invult op dit formulier wordt uitsluitend gedeeld met de mensen die het moeten weten voor de uitvoering van hun taak en zal als vertrouwelijk behandeld worden.

Contact gegevens ouder/verzorger

Slapen in Doorn na de introductie dagen

Heb je je aangemeld voor de introductie dagen van 2024 en heb je geen kamer of is het ver reizen naar Doorn? Meld je dan aan voor een eventuele slaapplek in een van de studentenhuizen in Doorn. Zo kun je na het inauguratiefeest een nacht blijven slapen in het mooie Doorn. Wil je dit? Meld je dan aan via de onderstaande vragenlijst. Wanneer je dit niet wil hoef je deze lijst dus NIET in te vullen!

Benodigde bestanden

Voor eventuele vragen

Mocht je eventuele vragen hebben, kun je mailen naar [email protected]